Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Måndag

Publicerad 2010-08-02 13:12:43 i Allmänt

Nu är jag och Gabriel ensamma i Bollnäs igen. Pappa måste jobba, men kommer tillbaka på fredag.
Det var länge sedan jag var i Eriknäsbo såhär länge, får se vad vi ska hitta på denna vecka. Inga måsten.
Jag har tagit en skön joggingtur på förmiddagen och på eftemiddagen ska vi umgås med de nygifta paret. Blir namnsdagstårta på altanen.

Titta in på en bra träningsblogg www.sparkibaken.se .Terese ( som skriver bloggen)  ha fått barn och jag blir så nostalgisk!


Kram till er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela