Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Översvämmad hjärna

Publicerad 2010-08-11 21:05:18 i Allmänt

Idag har det varit planeringsdag med nya jobbet! Herregud vad jag inte är van vid detta. Känns som kola inne i huvudet. Men kul är det och jag vet att det blir bättre när man kommer in i saker och ting. Just nu känns det ganska ostrukturerat och jag är inte van att vara borta så länge från Gabriel.
Verkar iaf som om jag har hamnat med ett glatt och härligt gäng kollegor!
Kanske blir lite taskig blogguppdatering innan jag har vant mig vid jobblivet igen.

Kram tiller där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela