Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Planering

Publicerad 2010-08-10 13:06:11 i Allmänt

Nu är det mycket som ska planeras och struktureras. Jag och Tomas kommer att jobba samtidigt under en period på 2 veckor innan han går på pappaledighet, så det blir lite mixande och fixande med barnpassning.

För mig ät höstterminen en nystart! Så mycket att få in i almanackan.
Ett nytt kapitel i träningsåret och en nya utmaning i att få ihop jobb, träning och familjeliv.

Det känns lite rörigt imit huvud nu måste jag erkänna. Men jag hoppas att alla bitar snart ska falla på plats.

 
Nu ska jag försöka rensa hjärnan med en kopp kaffe!=)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-08-10 22:57:01

Du får säga till om du behöver hjälp med barnvakt! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela