Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Spring

Publicerad 2010-08-12 19:30:27 i Allmänt

Om mindre än en månad är det tjejmilen! Hua blir lite nervös när jag tänker på det. Vill så gärna göra ett bra resultat som jag kan vara stolt över. Jag vill inte jämföra mig med någon annan, men jag vill nå MITT mål!!

Det om något är viktigt när man tränar. Att ha egna träningsmål och inte jämföra sig med andra. Det finns alltid någon som är starkare, snabbare, smidigare. Det är din utveckling och dina mål som räknas. Om du inte redan gör det så skriv upp sina träningsmål. Det kan vara ett lopp, att förbättra sin tid på en viss runda, att träna en gång till varje vecka, eller att cykla till jobbet. 
Att sedan stryka ditt mål och se att du nått dit ger kraft!!


Vad är ditt mål??


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela