Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tillbaka

Publicerad 2010-08-08 11:32:45 i Allmänt

Igår var ytterligare ett fantastiskt fint bröllop! Maten var jättebra och fräsch. Stora sallader, helgrillad lax, färskpotatis och goda ostar. Bl a.

Idag ska vi packa ihop oss och åka tillbaka till Stockholm igen. 16 dagar i Eriknäsbo. Det har blivit mycket umgås med familjen och  bra joggingturer med mormor som barnvakt.

För mig känns det som om höstterminen börjar imorgon. Jag har fått ett nytt jobb!! Ett vikariat på deltid. Är supersugen på att komma igång. Jobbet är motionsledare på Itrim Haninge. 
Det har varit mycket kämpande med jobbsök, men iveckan fick jag det bekräftat och jag har tagit tjänstledigt från mitt nuvarande jobb.

Känns kanon att få jobba inom det jag har utbildning för. Exakt vad det innebär vet jag ju inte än, men det känns kul och spännande. Ett kapitel tar slut och ett nytt börjar. Jag har nu varit hemma exakt 1 år. Blev ledig 3 veckor innan Gabriel kom till världen. Därför tror jag att det kan vara bra att smyga igång lite på deltid, lät inte som om det var helt omöjligt att få upp procenten senare i höst.

Året som mammaledig har verkligen varit toppen! Jag är så stolt över min familjen och det är med flaggan i topp jag nu i september lämnar över till Tomas som ska vara pappaledig hela hösten.


Avslutar med 3 bilder från gårdagen!


Kommentarer

Postat av: Lina Sparr

Publicerad 2010-08-09 11:59:39

Grattis till nya jobbet! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela