Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tjejmil

Publicerad 2010-08-22 15:38:03 i Allmänt

Söndag 5 september 2010
Kl. 12.00
Idag 14 dagar kvar!
 
 
  Snart är det dags! 2 veckor kvar till jag ska springa mitt första lopp ever. Blir faktiskt nervös när jag tänker på det. Är lite rädd att jag ska vilja prestera så mycket att jag blir toknervös och får onödigt adrenalin påslag. Igår fick jag ett tips ( på festen vi var på ) att jag skulle starta i en sen startgrupp för att det inte är lika trångt där. Har du sprungit förrut? Ge mig gärna lite tips.

 Sträckan igår gick bra. Nu ska jag bara löpa korta sträckor 2 ggr i veckan de veckor som är kvar. Hitta lugnet och styrketräna lite utöver löpningen.


Nu ska jag snart ge pappa lite massage. Han har lagat supergod söndagmiddag till oss så det är han värd!
   
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela