Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bra söndag

Publicerad 2010-12-19 15:33:58 i Allmänt

Vilken bra söndag! Skidor och handboll på tv. Vackert snöväder ute och pyssel med familjen.
Hade en mycket bra lördagkväll oxå med Tomas släkt. Gabriel lekte och hade så kul med sina 2 kusiner.

Det luktar nytvättade golv här hemma och det gillar jag.



Vi förbereder för lite främmande. Två vänner ska komma hit ikväll och äta våfflor. Inte så juligt men vi tänkte festa till det med att häva i saffran i grädden. Tomas och Gabriel är och handlar nu så jag har tid över för att pyssla runt lite.

Fjärde advent! Bara 5 dagar kvar till julafton. Hoppas ni tar hand om er själva trots att det är en stressig tid. Ta er iväg på det där träningspasset och gör av med lite stressorer, eller ta en promenad med familjen. Även om det kan vara motigt att ta sig iväg så ångrar man sig aldrig efteråt. Jag smet i väg på ett spinning/corepass mitt på dagen, faktiskt många på plats. Det gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela