Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ett oskrivet blad

Publicerad 2010-12-29 18:20:49 i Allmänt

2010 närmar sig sitt slut, och det är dags att sumera och se framåt. Mot nya mål, nya planer. Inom jobb, träning och familjen.

Kommer dela med mig av mina träningsmål här i bloggen. Ett generellt mål inom alla dessa områden är att jobba kuntinuerligt med mig själv. Något jag alltid tänkt, men aldrig gjort fullt ut. 2011 är än så länge ett oskrivet blad men snart ska jag fylla iden här boken varje kväll och gå igenom min dag.



Vad har ni för planer dte nya året. Vill du dela med dig och inspirera mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela