Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Gott nytt år!

Publicerad 2010-12-31 12:48:32 i Allmänt

Detta hände 2010: Gabriel döptes, vi semestrade i Turkiet. Var på ett bröllop i Malmö, 3 i Bollnäs och ett i Sälen.
Jag fick ett nytt jobb och avslutade min mammaledighet. Tomas var pappaledig, Gabriel började på dagis och bytte dagis. Jag sprang tjejmilen och gick instruktörsutbildning i funktionell styrka.

Ett händelserikt år! Nu är jag otroligt peppad på att nå nya mål 2011.


Idag har vi haft en fin förmiddag i lekparken och pulkabacken. Solen sken från en nästan klarblå himmel och i Tantobacken var det väldigt vackert.

Kl 17 ska vi iväg på vårt nyårsfirande. Blir en lugnkväll med god mat hemma hos några vänner.

GOTT NYTT ÅR kära ni!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela