Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Önskelista

Publicerad 2010-12-04 09:23:14 i Allmänt

Nu i jultid är det ju dax att knåpa ihop en önskelista. Jag tycker det är kul att tänka ut vad man behöver både till hemmet och till sig själv. Kul att höra andras önskningar också jag tror jag har klart för mig vad jag ska köpa till de flesta:)

Det känns att slutet på terminen närmar sig, det blir lite tyngre och tyngre varje gång mobilen ringer på morgonen. Mycket på schemat.
Det gäller att inte ha för höga ambitioner. Visst vill man hinna med saker men ibland måste man inse att man inte är odödlig och att ALLA behöver återhämtning, lugn & ro.
Efter denna helg har jag det lugnare i schemat och ska verkligen njuta av glögglukt och tända ljus.

Träningsmässigt blir det vila i helgen då min hals inte är jättebra och med halsont ska man absolut inte träna. Snuva går bra men vid halsont och ont i kroppen går gränsen. Då stjälper man mer än hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela