Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Topphälsa

Publicerad 2010-12-08 19:58:25 i Allmänt

Sitter och småbläddrar i ett nytt nr av Topphälsa som damp ner i brevlådan idag.
Får så mycket träningsinspiration. Så mycket jag vill hinna med och göra. GAHHH!
 Nu i december sa jag bena ut hur jag vill att mitt min träningsvår 2011 ska se ut. Är lite knöligt att få till med oregelbundna tider, sambo som jobbar natt. Men allt går om man vill. Gäller bara att inte ha för höga ambitioner och att planera ordentligt.

Senare får ni se min träningsplan!! Och mina mål:)

Kommentarer

Postat av: Monica Östlund

Publicerad 2010-12-09 00:19:05

Du, nu har jag en till jogging-fråga... :) Hur är det med jogg och kyla? Vad ska man tänka på? Eller ska man låta bli?



Kram på er!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela