Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Att göra ingenting

Publicerad 2010-02-27 13:06:17 i Allmänt

Idag gör jag ingenting. Är bara hemma, sitter i soffan, leker med Gabbe. Skulle vilja gå ut en sväng men vädret är såååå tråkigt. Har dammsugit och moppat golvet. Kanske ska baka lite.?? Igår gjorde jag dessa goda dinkelmuffins med mosad banan, honung, valnötter, kesella och solroskärnor från ett recept i Fitness. Jättegoda till kaffet som ett mellis.

Sitter och skrattar lite för mig själv och tänker på Solsidan från igår. Så himla bra!

" Du sa schass till mig ".....

Och just de att man är i så utsatt och känsligt läge när man är gravid och vet inte alls egentligen vad man kommer behöva, så en amningsfåtöj för 16 400 kanske kan vara något:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela