Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Döpt

Publicerad 2010-02-21 14:33:25 i Allmänt

Då var det gjort. Nu är Lars Gabriel Tomas Bäcklin döpt.  Det här har man förberett och ordnat för ett tag. Är glad att det blev lyckat, att tårtan räckte och att släkten kom fram trots det hemska snävädret.
Låg vaken och hade så svårt att somna natten mot lördag  (blev inte bättre av att vi hade 3st sovgäster som snarkade högt) Man tänker på et man ska säga, göra, duka fram, inhandla osv. Blev nte så mycket sömn men det kan man klara, br att plocka frm extraresevn för en dag.
Jag och mamma var i lokalen på förmiddagen och dukade och fixade. Dopgudtjänsten var kl 12:00.

Tack Julia och Lovisa för all hjälp med servering, påfyllning mm.
Tack Lisa och Sars för den vackra sången i kyrkan. Ett minne för livet.

kl 17:00 var vi hemma och hade städat klart. Kan lova att jag var bra trött då. Stackars Gabriel hade även han huvudet fullt av inrtyck och svårt att somna på kvällen.

Även fast vi blev rätt många tillslut var det flera som vi inte bjöd, tog släkten och vänner i stan. Ni som bor längre bort får komma på bröllop ist och jag hoppas ni inte tar illa upp:)

Här kommer lite bilder från dagen.

Bilderna kom i lite omvänd ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela