Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Efterlängtad lunch

Publicerad 2010-02-25 12:21:56 i Allmänt

Nu smakar det mycket bra med lunch. Jag är stormhungrig. Blev 35 minuter på löpbandet. Gabriel sov sig igenom hela Sats besöket, jag hann t o m duscha när vi kom hem innan han vaknade.

Blev 2 matlådor till min hårt arbetande sambo också, och en till mig själv. När man väl lagar brukar jag göra så det blir matlådor att antingen ha i kylen eller frysen.  Nu ska jag leka lite med masken Gabriel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela