Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

En strimma hopp

Publicerad 2010-02-23 11:12:58 i Allmänt

Just nu känner jag mig uppfylld och känner hopp om framtiden. Hoppas det kan hålla i sig. Under min mammaledighet har det tittills flygit mycket tankar om jobb,jobb och åter jobb. Skulle vara så fantastiskt att få jobb inom hälsoområdet. Trivs b ra med min nuvarande arbetsgivare också, men jag vill så gärna få användning av min utbildning och jobba med att coacha människor till bättre hälsa!

Är klar med mitt CV och personliga brev nu, så när det dyker upp kommer jag att skicka in. Vet att det är svårt att få jobb, arbetsmarknaden är snäv. Men känner man hopp är det alltid lättare.

Nu ska jag och Gabriel leka lite här hemma, medan Tomas ska iväg på undersökning.

Trevlig Tisdag..:)


Kommentarer

Postat av: Tomas

Publicerad 2010-02-25 00:15:01

Hahaha! "Tomas ska iväg på undersökning", det lämnar öppet för egna antaganden :)

Vill bara understryka att det gällde en betatest av en aplikation som skall lanseras till telefoner som jag var med och utvärderade.

Tjänade därmed 500 svarta kronor och tre biobiljetter som jag ska försöka få möjlighet att utnyttja.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela