Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fullspäckad dag

Publicerad 2010-02-15 19:24:05 i Allmänt

Idag har jag haft lite egentid:) Har varit hos frisören. Blev jättefint, en blondare ton men något som är skonsamt för håret då mitt hår är väääldigt skandinaviskt och skört. Under amning och efter graviditet kan ju hårets kvalite ändras mycket.

Sen har vi varit hos fina Malin som fyller 29år idag. Lite fika och mysigt umgänge.
Efter det var vi och tittade på församlingslokalen där dopetkaffet ska vara och träffade prästen.
Prästen kändes väldigt bra, något jag tycker är viktigt när det är ett dop. Vissa kan vara väldigt högtravande.
Jag hoppas det blir en bra dag och att man kan slappna av( Lätt att man springer och yrar och fixar när man håller i trådarna själv)

Nu måste jag kolla på OS. Heja Charlotte Kalla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela