Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Go unge

Publicerad 2010-02-26 18:03:04 i Allmänt

Det gick jättebra att bli fotode. gabriel charmade fotografen och var på strålande humör nästan hela tiden. Blev väldigt många fina bilder, men jag hade bestämt innan att jag bara fick köpa 1 bild.


Tycker Gabriel ser så mysig ut på den här bilden. Lite dregel runt munnen gör den bara mer bäbismysig!!:) Så den fick det bli.  Köpte en fin ram och framkallade den direkt, så fick pappa en liten present när han vaknade.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-02-27 12:17:42

Jättefin bild! Så härlig! Ja dreglet är ju bara charmigt!



Tack för tipsen om reseförpackningar! Det hade jag inte alls tänkt på! Tar ju mindre plats med! Hoppas ni har en mysig helg! Kram!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela