Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Inte tänka negativt

Publicerad 2010-02-23 19:40:35 i Allmänt

Ok. Har ju som ett personligt mål i år att övervinna min mentala spärr,och kunna springa, och njuta av det.
Idag när jag stod på löpbandet såkommer jag på mig själv att hela tiden tänka  fan vad jobbigt, jag kommer aldrig klara springa milen, fan vad jobbigt!
Med den inställning kommer man inte långt. Tänk om jag ist tänkte " De här kommer jag att fixa, såklart!
Om man alltid säger till andra och sig själv att man inte kan,då kan man inte heller. Då blir det en sanning.

Nu ska jag börja tänka " Tjejmilen, vilken messträcka, nästa år springer jag maran:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela