Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Kläder

Publicerad 2010-02-17 18:32:11 i Allmänt

Hade väldigt mycket olika tankar om vad jag skulle kunna ha på dopet innan jag åkte iväg. Ändra så har jag leggings och då köper jag nån tunika, eller klänning kanske, eller en fin blus och kjol, eller...Ja det var inte riktigt lätt. eftersom pengarna inte växer på träd för tilfället vill jag kunna använda det vid fler tillfällen. A och O är att jag känner mig bekväm.
Resutatet blev iaf en helvit tröja och en blommig sjal. Bild kommer på lördag. Enkelt men snyggt.
Träffade Mailn som fick vara lite smakrådnär jag hde provat mig svettig och inte kunde bestämma mig.

På eftemiddagen har jag bakat biscotti tills på lördag. Lite nybörjarbiscotti. Första gången jag bakade de. Men goda var de iaf.

Nu är det läggdags för knört...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela