Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Rutiner

Publicerad 2010-02-18 19:14:43 i Allmänt

Min älskade lilleman har skaffat sig riktigt  bra kvällsrutiner.Somnar nästan alltid kl 19( Hoppas att det kan hålla isig). Nu när han börjar bli stark i kroppen kränger han runt i sömnen. Igår låg han och sov i den här fina posen

Knästående med vriden överkropp, ny yogapose?

Åh jag älskar verkligen att det finns så bra svenska medaljhopp i OS. varje kväll har det ju vart nagelbitare här i soffan. Ikväll skidskytte!

Fick förresten en smickrande förfrågan idag, om jag vill sjunga på en kompis bröllop.
De gör jag gärna, vad fantastiskt att få vara en del av deras dag.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-02-18 20:02:01

ÅÅhh precis sådär ligger Greisen och sover också :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela