Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Soffan

Publicerad 2010-02-05 19:47:41 i Allmänt

Så var man fast i soffan igen med en liten kaffe och lite götta:) Träningen gick bra och Gabriel var nöjd med Minisats som vanligt.
På eftermiddagen har vi varit och lämnat gamla kläder till Stadsmissionen och handlat ( både på Ica och hemköp)

Jag har förberett mat inför mogondagen då vi har heldagsrep med kören mellan 08.30-16 (som en hel arbetsdag).Inte mat till hela kören utan bara till mig. Gabriel kommer börja sjunga barbershop innan han kan prata. Det kan ju vara roligt iof, som i kavlireklamen:)

Nu ska jag slösurfa vidare titta på Lets dance..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela