Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Solig onsdag

Publicerad 2010-02-24 12:52:46 i Allmänt

Vad härligt med lite sol! dagarna har blivit 30minuter länge från förra veckan. Älskar att kolla på solfilmen så här på vårterminen. Dagarna blir bara längre och längre. Underbart.
Börjar verkligen längta efter våren nu, har varit en extrem vinter. Här fick man för att man köpte en liten och smidig vagn, brukar ju inte komma så mycket snö i Sthlm. Haha. Jag och Gabbe har fått ploga oss fram vissa dagar. Längtar efter barmark och morgonpromenader och jogg längt Södermälarstrand!!

Nyss hemkommen från en Shapeklass. Nu är det dusch, tvättstuga och sen ikväll kör på schemat.
Tomas börjar jobba ikväll. Så nu är det jag och gabbe 24/7 i 5 dagar ( nästan iaf ) Tomas jobbar ju 12h pass så han gör vad han kan får att få umgås med oss.

Nej nu ska jag duscha och få lukta gott ett tag!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-02-24 21:21:34

Hej Katrina! Min Jens sitter med facebook hela tiden och jag är emot sånt så jag har inte det men jag blev ändå så nyfiken och bad honom söka på lite folk, däribland dig. Sen hittade jag din blogg! Vad kul! Grattis till lilla skrutten! Vi har en Klara som är snart 2 år nu, gud så fort tiden går! KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela