Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tungt flås

Publicerad 2010-02-18 13:20:24 i Allmänt

Fy sjutton vad jag tycker det är pissjobbigt att springa! Men SÅ nöjd jag känner mig när jag plågat mig igenom ett löppass. I dag sov Gabriel när vi Kom till  Sats så han fick fortsätta göra det. Höll alla tummar att det skulle gå bra om personalen tog upp honom när han vaknat. O JA den här gången fick jag träna klart! Skönt. Varje minut är så mycket värd.

Nu har jag dammsugit och lilleman har suttit så snällt och kollat på!
Imorgon kommer morbror, mormor och morfar! Jippi..

Kommentarer

Postat av: Ronja ~Fighterbabe~

Publicerad 2010-02-18 23:18:49

Hej!

Ramlade in här av en slump, såg dig på Facebook hos Åsa Franzén och hittade ett spännande bloggnamn... Hälsokatt lät spännande! =)

Den bästa träningen är den som blir av! Själv springer jag inte så mycket (ännu), men försöker kompensera "viktförlusten" med en viktväst på iaf 10 kg under mina powerwalks...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela