Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vaccination nr 2

Publicerad 2010-02-10 15:41:29 i Allmänt

Nu har vi var på föräldragruppträff och efter det vaccinationsspruta samt vägt och mätt lilleman. Eller liten och liten 9 kg och 69,5 cm!!
Stackarn bröt i hop av spruta nr två, den gör tydligen ondast. Tur att barn glömmer fort 2minuter senare var allt bra igen.  Pratade om mat och introduktion av mat på föräldraträffen. Börja med rotfrukter, ta en i taget osv.
Vi började ju med banan..men det går nog bra det också:)

Idag fick jag inte träna för gabbe. Efter 5 minuter ropade de på mig i högtalarna. Han vill så mycket och är frustrerad över att inte kroppen vill samma sak, så han låter som en gremling och gnälller och gnälller och ingenting är bra. Så vi fick gå hem igen:( Jag fick köra lite med mitt gummiband här hemma ist.

Ikväll är det kör som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela