Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Burr

Publicerad 2010-01-05 16:20:07 i Allmänt

Hu så kyligt det är ute. Men samtidigt friskt och härligt, särsklit om solen skiner. Här i storstaden var det i dag
-15c. Vi har varit inne i stan och kollat lite rea. Fyndade en bra tröja för träning. En liten pepp nu när man ska dra igång igen. Igår gjorde jag det, mitt första träningspass på  4 månader. Spinning. På ett sätt kändes det som om jag aldrig varit därifrån, men jobbigt var det såklart och idag känns det i benen.  Ska ta och mjukstarta det första veckorna och känna att det verkligen känns bra i kroppen. Men det var en väldig frihet att träna utan mage, var ju ett år sedan. Ska läsa nya numret av "Topphälsa" som damp ner idag och se om det kan finnas mer träningsinspiration. När man varit utan träning ett tag glömmer man lite vad det gör för kroppen och hur mycket enerig man faktiskt får av det. Har bara gått 5 dagar av 2010 men jag har en bra känsla i magen och hoppas att det ska bli ett bra år.


Lilleman ligger i sin lilla hörna och myser.

Nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma. Bädda rent i sängen står på tur.

Må så gott alla!

 

Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2010-01-06 19:39:24

Tack för idag! Det var kul att få se guld klimpen och att få klämma lite på honom :) du ser så lycklig ut det gör mig glad!

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela