Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dagens fynd

Publicerad 2010-01-07 16:52:29 i Allmänt

För långa promenader med barnvagn. Äntligen har jag investerat i ett par bra kängor. Fotriktiga, vattentäta, varma. Perfekt. Tyvärr va de inte på rean men det är något användbart och viktigt när man går mycket.

Tomas och Gabriel åkte iväg vid 09.30 för att vara på NK rean när de öppnade kl10. Jag hade förmiddagen för mig själv och passade på att städa när man fick göra det ostört. Kl 12 hade jag bokat mig på spinning på Hötorget. Full klass. Jobbigt var det, intervaller. Jag försöker att at det lungt i början och känna in kroppen efter uppehållet. Men det känns väldgt bra. Har en liten egen plan. De första 3 veckorna ska jag träna 3 ggr i veckan för att inte ta ut mig för mycket, skada mig eller bli sjuk. Sen kan jag öka om det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela