Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

God fortsättning..

Publicerad 2010-01-02 17:59:23 i Allmänt

2010 är här och ett nytt år finns framför oss. Nya möjligheter, nya möten, nya chanser till spännande äventyr.
Ikväll ska  jag sätta mig ner och skriva ner några mål under 2010. Både på det privata planet, inom träning, och jobbmässiga. Kommer presentera träningsmålen här på bloggen, hoppas på att det kan inspirera någon.

Nyårsafton var mysig och lugn. Jag drack alkohol för första gången på ett år!:) Det bjöds avocado med räk och kräftröra till förrätt. Älgfilé med hasselbackspotatis, enbärssås och plommonpure till huvudrätt.
Pannacotta, chockladmousse och mangosorbet till efterrätt. Pappa gjorde det mesta av maten.Det blev verkligen supergott!!

Ikväll går filmen Darling på svt 2. Se den om ni har möjlighet, den är fin, tragisk och man tänker lite extra på hur man har det.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela