Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Långa dagar

Publicerad 2010-01-30 21:38:22 i Allmänt

Det har varit långa dagar för Gabriel och mig, men roliga. Igår var vi hos en kompis till mig där det var 2st andra barn. 2,5 månader och snart 7 månader. Så Gabriel snart 5 månader .Gabriel och den 7 månaders tyckte det var väldigt skoj att ta, suga oh peta på varandra.

Idag har vi haft korredag. Gjort koreografi till våra tävligslåtar i kören. Vi är 7st med i kommitén som hade en rolig heldag med mycket skratt. Fia som vi var hos har en 17årig dotter som älskade att leka med Gabbe, perfekt barnvakt.

Nu i kväll kom den snälla pappan hem med en gåstol som han köpt till Gabbe. Jippi..han älskar att vara i den:)

Nu ska jag rensa undan lite innan det är dags att gå till sängs.

Go natt min skatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela