Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lördag

Publicerad 2010-01-09 20:05:34 i Allmänt

Idag har vi invigt minisats. Alltså barnpassningen på Sats. Jag har ju bara veteat om att det funnits förrut men aldrig tänk riktigt på vad som gäller. Barnen får vara där 1 1/2 timme och man måste själv vistas i tränings lokalen. ( Självklart) Om barnet blir otröstligt, måste bytas på eller det hänt något kommer personalen och hämtar föräldern. Det var en jättegullig tjej som skrev in Gabriel. Jag skulle gå på Muskel ( eller Shape som det heter nu) Samma pass bara byte av namn.  Ställde mig långt bak på passet och kikade över axeln titt som tätt, men det kom ingen och hämtade mig. Fick såklart tvångstankar- Tänk om han är borta när jag kommer!!
Men han satt där så snällt och kollade i personalens knä, när jag kom efter passet. Jädra gullunge!!!!

Jag har verligen längtat efter Shape passen. Att få träna upp styrka, smidighet och balans igen kommer bli grymt. Vill ju orka bära omkring på mitt lilla bäbisknyte...( som inte är så liten)

Ikväll har jag lagat Kyckling Röd curry...Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela