Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lunchdejt

Publicerad 2010-01-28 18:23:11 i Allmänt

Imorse hade vi tvättid och när jag kom upp från tvättstugan möttes jag av den här synen.

Sådan far sådan son. Tomas var väldigt trött efter nattens jobb och Gabbe hakade på och sympatisov lite med pappa.

Efter tuppluren gav jag och Gabriel oss väg till Sats. Löptränade idag för att komme igång med mitt mål på träningsbiten.Att springa milen, och känna glädje i det!! Gabriel var på Minisats.
Vad passar väl bättre efter ett hårt träningspass än en lunchdejt på underbara Blueberry. Älskar deras koncept.
Åt laxwrap, smoothie och en antioxidantboll till efterätt:) Mycket gott.
har länkar till deras hemsida här bredvid, så gå gärna in och kika.

I tisdags var vi på Ikea en svång och Gabbe provade denna söta tårtmössa





Kommentarer

Postat av: Tomas

Publicerad 2010-01-29 00:34:51

Det är hårt att jobba natt :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela