Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Organisera

Publicerad 2010-01-26 12:55:39 i Allmänt

Hjälp vad mycket saker man vill hinna fixa med när man är mammaledig. Rensa där, köpanytt, tapetsera om, sätta in i pärmar och ja...Men tiden springer iväg och oftast vet jag inte riktigt vad vi gjort. Fast jag vet att vi gör mycket, men det är svårt att sätta fingret på vad.  Försöker skriva ner i kalendern vad vi gjort, är nog roligt att titta tillbaka på och minnas. Fikat med en, tränat, gått promenad det kommer nog att dominera om jag skulle chansa. Som jag skrivit förrut så försöker jag verkligen NJUTA av det här att vara hemma. Vara i nuet, så att jag inte sen undrar vad som hände medmin mammaledighet. Jag vill ha några riktigt varma bilder längs därinne som jag kan plocka fram sen...

Igår var jag och fikade med min föredetta sambo. Ingen ex alltså utan en tjejkompis jag bodde med i Göteborg.
Vi har inte setts på 6år!! Alltid lite spännande och se om det skett någon förändring mycket hinner ju hända på 6år. Var iaf jättekul att ses.

Nu ska vi snart åka till Ikea:) har ett litet hemprojekt som ska vara klart innan dopet.
Något som ger mer utrymme..Bra..


Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela