Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Satsbaby

Publicerad 2010-01-11 19:48:04 i Allmänt

Ok här kommer mer reklam för Sats. Men idag har jag och Gabriel varit på Satsbaby, något jag inte reflekterat över fanns innan jag själv hade barn. Var ett pass där barnet fick vara med och ligga på en matta bredvid än, vid benböj använde mn barnet som vikt:) Vid armhävningar stod man över barnet och pussade de när man kom ner.
Höftlyft fick det sitta på magen och rida med.  Gabriel tyckte att det var kul, han skrattade mycket.  Något både för honom och mig. Perfekt. Träningen var lättsam, skonsam och lugn. Bra att man kan utnyttja itt medlemskap även när man får barn.

Sitter och tittar på en massa kurser jag vill läsa. Finns så mycket kul. Önskar man hade hur mycket tid som helst. Jag är verkligen sugen på att plugga. De jag sökt till våren blev inställt, en gjorde en sen efteranmälan till en kurs idag så får vi se hur det blir med den:)

hejsvejs..

Kommentarer

Postat av: Tomas

Publicerad 2010-01-11 20:25:24

Vad mysigt att Gabriel får vara med och gymma lite :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela