Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tung dag

Publicerad 2010-01-16 15:27:56 i Allmänt

Igår var det begravning för Åsa i vår kör. Vi sjöng 3 låtar, "Anthem", "Fly me to the moon" och "Thats what friends are for". Väldigt känslosamt och starkt. Det blev som starkast när man såg hennes små barn, sambo samt hennes föräldrar. Livet är verkligen inte rättvist alltid. Sjukdomen vann över henne, men jag hoppas att hon har det bättre nu och är utan smärta.

Idag har jag haft en mysig lunch på Hermans med Sara och Lisa. Jag har önskat att de ska sjunga på Gabriels dop så jag tyckte de var på tiden att de träffades:) Tur för mig att de tackat ja. Kommer bli så fint.
Lunchen var iallafall supergod. De har väldigt bra vegetarisk buffe där.

Nu ska röjningen av barnkläder och undanplockning av julsaker fortsätta här hemma.

Kram

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2010-01-18 11:47:09

kul att du oxå bloggar,

sats baby verkar spännande.

Hoppas allt e bra med er.

Kram Therese & Troy

Postat av: tessan

Publicerad 2010-01-18 11:48:42

skrev fel bloggadress.. här e den rätta

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela