Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

8,74

Publicerad 2010-07-01 12:57:03 i Allmänt

Idag är Tomas ledig så då kan jag träna i lugn & ro utan att behöva tänka att jag kanske blir avbruten.

Efter en tid med ögoninflamation och snorig näsa kände jag mig redo att jogga en ny och lite mer utmanande terräng. Sprang det jag brukar längst med Årstaviken men sen tog jag mig över på andra sidan där det är väldigt kuperat mycket upp och ner. Kom fram vid liljeholmen och sen över Liljeholmsbron via tanto, hem igen.

Enlig jogg.se en sträcka på 8, 74km.  Det bästa var att jag kände mig hyfsat pigg i kroppen och skulle nog orkat längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela