Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Härliga sommar

Publicerad 2010-07-21 10:44:19 i Allmänt

Igår hade vi en underbar dag tillsammans med Lova och tillhörande föräldrar.

Bad  med picknick. Mycket lek för barnen. Grillning på stranden. Middagsgrillning. God mat. Färskplockade hallon.
Ja vissa dagar sätter sig i minnet extra mycket och detta var en sådan dag. Gabriel och Lova hade så roligt tillsammans. De skrattade och busade. De gör än så glad att se, är värt så mycket!!


Nu ska jag bege mig till Sats för att träna lite.  Tycker att det är lite för varmt ute tyvärr så jag ska in och harva lite på löpbandet. Men det ska bli kul att kunna klocka och se vilken hastighet jag håller!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela