Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Kontroll

Publicerad 2010-07-14 17:23:39 i Allmänt

Idag har vi varit på bvc för 10 månaderskontroll och läkarcheck! Eftersom det är semestertider var det en läkare vi inte sett förut. Han tyckte vi såg ut som två så lyckliga föräldrar. Det äär vi, härligt att höra det från någon annan.

Allt verkade vara som det skulle.

Vikt: 11, 2kg

Längd: 76 cm

Huvudomfång: 47.3 cm

Jag förundras ofta över vad mycket som händer under det första året. Kommer ihåg när han var nyfödd och det kom en 1 åring på besök. Jag tyckte 1 åringen var groteskt stor i jämförelse.
Nu är det Gabriel som är groteskt stor. Vi mötte en granne på gatan idag som fick barn i lördags, han tyckte att Gabbe var så STOR!

Tomas börjar jobba snart och jag och Gabriel ska gå en kvällspromenad och njuta av solen.

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela