Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mer fix...

Publicerad 2010-07-30 23:40:00 i Allmänt

Ja fixandet fortsätter. Idag har jag även fixat till mig själv lite. Kl 11:00 hade jag tid för färgning av fransar och bryn. Brukar oftast göra det själv men någongång per år vill jag få det gjort av ett proffs. Tomas har köpt slips+skärp. Jag har köpt bolero. Gabbe har fått en slips. Nu har vi alla full mundering inför bröllopsfesten.

På eftermiddagen har det plockats 2,5 liter hallon. Mums!

I morgon blir det tyvärr inget bloggande. Jag ska hjälpa brors flickvän+ tremänning med håret samt att jag själv också ska göras i ordning till bröllopet.  14:30 ska vi vara på plats i kyrkan för att prova med mikrofoner. Jag och kusinens lillasyster ska sjunga under vigseln.

Nu håller vi tummarna att solen skiner lite imorgon.
God natt på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela