Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tropiskt

Publicerad 2010-07-13 23:10:56 i Allmänt

Ojoj hela dagen har bara rusat förbi. Imorse gick jag hemifrån vid 07 för att gå och träna. Det var redan då otroligt varm ute. Lite behagligt i skuggan faktiskt.
Det var en fröjd att komma in i träningshallen. Där tycker jag ivanliga fall att det är så kallt innan man får upp värmen och börjar svettas, men nu  var det LJUVLIGT!!
Kunde inte bli en bättre start på dagen. Promenad och styrka, kondition, balans och rörlighet i ett= Shape:)

På kvällen bjöd vi över några vänner på grillning. De åkte för bara några minuter sedan. Man glömmer liksom bort tiden när det är trevligt och det dessutom inte blir kallare utan känns som utomlands.



Här var i morse när jag gick hem från träningen. Det är Ben & Jerrys lastbil som jag fick med i bakgrunden. Kan tänka mig att de har bråda dagar i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela