Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Västkusten

Publicerad 2010-07-08 21:09:17 i Allmänt

Här kommer 4 dagar på västkusten i bilder. Vårt stammishak "Konditori Snäckan" är med på bild. Där åt vi middag varje kväll. Underbart ställe med fantastisk mat. Deras räkmacka var fantastisk. 200g handskalade räkor. Mums. För att inte tala om deras fisk & skaldjursgryta, hummersoppa och hamburgertallrik. Så ska mat vara. Fräscht, fina råvaror och fanatstiska smaker. Det måste jag verkligen rekomendera om ni är i Uddevalla någongång. Dessutom låg det precis vid havet med små segelbåtar i hamnen.

I måndags provade jag på Friskis & svettis gratisträning. Outdoor, crosstraining. Superbra att kunna träna gratis på semestern. Det var en joggingrunda med 4 stopp. 3 styrkestationer och en staffetstation.

Passa på att träna gratis i sommar. Jag vet att både Friskis & Svettis och Balance har gratis sommarträning i utomhusmiljö. Perfekt för dig som kanske vill köpa ett träningskort någonstans.


Här kommer semesterbilderna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela