Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ett år sedan!

Publicerad 2010-03-28 20:31:58 i Allmänt



Satt och kikade igenom bildarkivet och alla magbilder från förra året. För precis ett år sedan var jag i vecka 19 och såg då ut såhär.

Tror faktiskt att magen är mindre nu. Det här med att gå ner i vikt efter graviditeten har gått lättare än vad jag någonsin kunde tro. Jag tror att en stor del av det hela har varit mitt lugn över förändringen i kroppen. Att få barn är den finaste gåvan och mitt fokus har legat och ligger på att Gabriel ska må bra. Såklart har jag inte slutat bry mig om min kropp varken estetiskt eller fysisk. Men den känns i harmoni:)
Jag hade absolut inte tänk stressa mig i form igen. Nu har jag kunnat träna ca 3månader igen och känner att musklerna börjar byggas upp. Som jag skrivit tidigare så är ju löpningen det som jag ska fokusera på ivår/sommar men utöver det också hinna med 2 styrkepass i veckan. Det behövs för hållning, balans och att bära omkring på Gabbe.

Nu parlamentet...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela