Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Förkyld

Publicerad 2010-03-05 12:11:11 i Allmänt

Förkylningen har tagit sig in i min och Gabriels kropp. För gabriel började de i tisdagnatt och jag började känna mig dålig i onsdagskväll. Ingen feber men jag har ont ikroppen, halsen och kännt mig otroligt trött. Kan bero på att Gabreil haft väldigt oroliga nätter den sista månaden. Men nu efter vi gått upp i morse och ätit frukost så gick jag och la mig i sängen i gen och sov 2,5h!! Skönt!! Väldigt välbehövligt. Gabriel sov lika länge han.

Nu ska vi äta lite och sen mååste jag bara ut på en promenad. Någon träning blir det inte tyvärr när man mår så här. Men ut i den underbara solen på en lugn promenad gör bara gott!

Hoppas ni också gå rut och njuter i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela