Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredagsmys

Publicerad 2010-03-12 15:14:01 i Allmänt

Så var det fredag igen. På förmiddagen har vi pysslat och skrivit tackkort.
Jag har varit och tränat Shape på Hötorget, en av mina favvoklasser, men har inte kunnat gå på väldigt länge. Tufft och jobbigt är det och instruktören är väldigt inspirerande.

Har ätit lunch duschat och nu har vi tvättstuga.
Gabriel ålar sig fram och kan nu ta det leksaker han vill (nästan) Han går upp på alla fyra och juckar och sen ner och kravlar fram.
Ikväll ska jag och Tomas ha fredagsmys och kolla på Solsidan.
Här låg gofisen imorse i sin lekhörna

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela