Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Katt på vift

Publicerad 2010-03-30 13:57:40 i Allmänt

Imorse vid frukost tyckte jag att det var ovanligt lungt här hemma. Jag saknade min tredje lilla bebis Donk. Han har ju sina ställen där han brukar ligga och han fanns ingenstans. Då hittade Tomas ut i trapphuset och DÄR på fönsterbrädet en trappa upp låg han! Måste ha smitit ut med mig i går kväll när jag kom hem sista gången vid 22. Han är ju en liten smitar katt så vi är vana,men vi brukar alltid upptäcka att han springer ut. Men tydligen inte denna gång.
Stackarn har legat där och jamat i 12h:(


Gabriel har fått små risgryn i nederkäken och här är några bilder där det syns ganska bra. Jag lekte tittut leken här, den är väldigt populär:)


Idag har vi fortsatt fixardag här hemma. Nya skåp är nu uppsatta i hallen. Perfekt för mössor,vantar ja och katter såklart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela