Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Korredag

Publicerad 2010-03-14 16:15:16 i Allmänt

Gårdagkvällen var supermysig. Vi gjorde tacos och kollade på schalger. Gabriel somnade med oss i soffan.
Vann rätt låt? Nja den är jättefin men jag röstade på Salem!

Idag var det babysimdags igen och Gabbe gjorde sitt första dyk:) Stolt mamma:)
El dyk och dyk men huvudet doppades i vattnet upp o ner. De är så gulliga alla små barn i vattnet. Kommer sakna att gå dit sen när kursen är slut, det är en mysig familjeaktivitet.  Men nu kommer våren, sommaren o då hoppas vi på mycket andra mysiga aktiviteter.

På eftermiddagen har jag varit med mina körkompisar och gjort körkoreografi.

Nyss hemmkommen får vi se vad kvällen har att vänta.

Hoppas ni får en mysig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela