Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lunch med tjejerna

Publicerad 2010-03-11 14:50:57 i Allmänt

Nu har Gabbes kompisar harry och Hugo precis varit här. Vi mammor har ätit vegolasange som jag gjorde. Såg receptet på nyhetsmorgon. Aubergine och fetaost. Blev riktigt mumsig.

Lilla Gabriel har haft en jobbig natt. Igår när jag var på kören fick jag medd att Gabriel skirikit 1h isträck ( brukar han inte göra), kräkts ner sig och låg med kramper i magen. Stackarn. Jag skyndade mig hem, ville hem och krama honom. Han kom till ro och kunde somna tillslut men hela natten har han haft kramper i magen :(
Så natten har inte innehållit så mycket sömn  för någon av oss. men nu mår han bra och de är huvudsaken!

De är bra att få hem folk, för då gör man en krsftansträngning tillsammans och städar ihop:)

Kram på er!!l

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela