Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Munnen

Publicerad 2010-03-15 19:32:48 i Allmänt

Nu är munnen vårstädad och fin! Känns mycket bra, inga hål. Nyputsade och fina. Är sjukt nöjd med rabatten jag fick. Är man under 29 får man 300kr i rabatt och förra året infördes ett tandvårdsbidrag på 300kr/år.
Skulle blivit 770kr.men blev 770-600=170kr. Tror inte det varit så billigt att gå till tandis sedan jag gick i skolan:)

Jag var lite rädd för att bli ruinerad mammaledig som man är och allt. men detta var verkligen positivt!


Får se förresten om det blir någe mer Satsbaby för mig och Gabbe. Idag reste han sig upp mot steppbrädan. Ligger/sitter still gör han inte långa stunder heller och då blir det farligt att ha barnen i lokalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela