Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mysmorgon

Publicerad 2010-03-18 11:55:38 i Allmänt

Kl 08 imorse hade jag date med gulliga Johanna. Vi skulle ta en morgonpromenadoch sen äta frukost på något mysigt ställe. Vädret är ju inte supermysig, riktigt grå, tråkig och daskigt. Men skönt att komma u trots all.

Vi åt frukost påett ställe som heter Blooms. Ganska litet ställe, var glad vi kom in med barnvagnen.Är supermysigt där. Personligt. Åt chevremacka med valnötter. Jordgubbssmoothie och soyalatte. Underbart!!
Finns sånna cafestunder som man minns och kommer minnas extra, det här var ett sådant. Fin vän i stillsam miljö.

Efter det gick jag och tog passfoton. MItt körkort har gått ut och jag måste skaffa nytt. Hjälp, man börjar bli gammal:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela