Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nu gör vi oss fina..

Publicerad 2010-03-31 11:49:44 i Allmänt

..för att åka upp till Bollnäs, Eriknäsbo, släkt och vänner! Jag och Gabriel tar tåget upp nu i eftermiddag.



Jag har varit ute på en joggingtur på morgonen. Skönt. hur jobbigt det än är att komma ut och det kan ta emot så ångrar man sig ALDRIG efteråt.

Dagens hälsotips: Sätt på dig sköna kläder, stoppa musik i öronen och ta dig ut på en promenad joggingtur eller det som passar dig. Mårbra hormonerna flödar och frisk luft piggar upp den trötta vinterbleka huden.

Jag hoppas på att träffa  alla alla underbara uppe i Bollnäs!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela