Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Produktiviteten flödar

Publicerad 2010-03-15 09:19:57 i Allmänt

Det här blir en bra vecka det känner jag!!  Efter förkylningar och dåsighet är vi tillbaka. Ska strax iväg på Satsbaby med Gabbe.
Har ringt lönekontoret för att få en massa gamla lönespecar (Csn är efter mig)
Fixat avregistrering på ett företag som bara har legat på is i 1 1/2 år. Jag känner att jag vill rensa. Bort med gammal dynga som legat och tagit plats och energi. Jag har lite nya tankar och ideer som ligger på lut, men då måste det gamla ut först:)

Kl 12 är det lunch med höggravida Carina. Och 14.30 ska jag till tandläkaren.
Hoppas jag inte blir ruinerad. Vill ändå dit för att hålla efter och kolla så att man inte får en räkning på 50 000 när man går dit om 10 år.

Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela