Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Regn

Publicerad 2010-03-23 12:11:35 i Allmänt

Snart ska jag och gabriel ge oss ut i regnet, ner till stan. Blir nog att hoppa på en buss.
Lilleman var vaken mellan 02:30-04:30 inatt, skitglad!! Jag hoppas att det inte blir en vana. Han bökar runt så mycket nu, ställer sig upp och biter med sina små risgryn i sängkanten.

Hade tänkt mig en joggingtur utepå förmiddagen, men det ändrades till löpbandet. Skönt att skaka av sig späningar jag dragit på mig under natten.

Ska möta upp pappa Tomas på stan och kolla runt lite.

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela